Наразі у закладі працюють чотири групи з інклюзивною формою навчання. В цих групах одночасно виховують дітей, що не мають обмежень за станом здоров'я, та дітей з особливими освітніми потребами.Удосконалення системи освіти вимагає впровадження в практику роботи з дошкільниками комплексних заходів, які мусять бути спрямовані на соціальзіцію дитини з обмеженими можливостями здоров'я, своєчасне забезпечення кожній дитині згідно з її віком адекватних умов для розвитку, формування повноцінної особистості, здобуття якісної дошкільної освіти.З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти команда психолого-педагогічного супроводу адаптувала навчальні програми та плани, методи й форми навчання, наявні ресурси до індивідуальних освітніх потреб і різних стілів навчання дітей з особливими потребами. Створено предметно-розвивальне середовище, яке враховує індивідуальні можливості дітей.