ІСУО

ІРЦ

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Illustration



Наразі у закладі працюють три групи з інклюзивною формою навчання. В цих групах одночасно виховують дітей, що не мають обмежень за станом здоров'я, та дітей з особливими освітніми потребами.Удосконалення системи освіти вимагає впровадження в практику роботи з дошкільниками комплексних заходів, які мусять бути спрямовані на соціальзіцію дитини з обмеженими можливостями здоров'я, своєчасне забезпечення кожній дитині згідно з її віком адекватних умов для розвитку, формування повноцінної особистості, здобуття якісної дошкільної освіти.З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти команда психолого-педагогічного супроводу адаптувала навчальні програми та плани, методи й форми навчання, наявні ресурси до індивідуальних освітніх потреб і різних стілів навчання дітей з особливими потребами. Створено предметно-розвивальне середовище, яке враховує індивідуальні можливості дітей.

Створення оптимальних умов для становлення особистості кожної дитини відповідно до особливостей її психічного та фізичного розвитку, індивідуальних можливостей та здібностей.

Дистанційна робота = командна робота!

Здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами під час дистанційного навчання.


Особливості дистанційного навчання:-індивідуальний підхід;-пластичність;-диференціація;-інтерактивність.

Мультфільм, який допоможе пояснити дітям як спілкуватися з "особливими дітьми"

Підготовка педагогів до роботи в нових інтерактивних умовах формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами передбачає проведення різноманітних методичних заходів : консультування, семінари з елементами тренінгу, круглі столи, конференції, інтерактивні лекції, перегляди вебінарів тощо....

НОРМАТИВНО ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ

Made with